Päivitysaktiivisuus sen kuin kasvaa ;). Viime aikoina ollaan otettu ihan suhteellisen rennosti tuo treenaaminen. Kaikki on vain jäänyt kirjaamatta, hyi minua..

Haussa on ollut pohdittavaa ja pähkäiltävää.. Tikki yksissä treeneissä vain yks kaks oli irtoamatta metsään. Tämä toistui useammassa treenissä muutaman ekan piston ym mentyä ilman ongelmia. En oikein ole saanut vieläkään selville mistä mahtanut johtua. Sen takia asian korjaaminenkin ollut hiukan hankalaa, tai lähinnä se että miten asiaa korjaa. Olen tällaisessa tappi-tilanteessa käyttänyt niin hajun hakua kuin sitkeää lähettämistä. Viime kerroilla olen lähettänyt uudestaan ja mennyt joka kerta aina hiukan aluetta eteenpäin. En ole huonolta pistolta kutsunut vaan odottanut että Tiksi tulee luokseni jolloin olen taas lähettänyt uudestaan. Ääniapujakin olen yrittänyt käyttää, mutta Tikki ei osaa niistä ottaa sitä apua. Viimeiset kahdet treenit ovat menneet ihan hyvin. Tänään viimeksi oltiin metsässä pienellä porukalla. Tallattiin neljä kaistaa ja Tikillä oli kaikkien kaistojen etukulmassa äijä. Tällä kertaa kaikilta tuli suora palkka. Kaksi ekaa meni täysin ongelmitta ja äijät löytyivät ensiyrittämällä. Kolmannelle myönnän lähettäneeni huolimattomasti ja äijä löytyi vasta kolmannella pistolla. Vähän tuntui olevan samaan asiaa ilmassa kuin aiemminkin, mutta sain kuitenkin kivasti lähettämällä etsimään. Viimeiselle tein taas (tyhmä minä) hieman huolimattoman lähetyksen ja se meni uusiksi. Toisella yrittämällä löytyi myös viimeinen ukko. Seuraavalla kerralla täytyy olla itse huolellisempi noissa lähetyksissä, jos se tällä kertaa oli vain siitä kiinni.

Jos jollakulla hakua harrastavalla ihmisellä tulee jokin vinkki tahi ahaa-elämys niin saapi ottaa yhteyttä ja vinkkailla :) Tällä hetkellä ollaan avoimia ehdotuksille :).